6 Ara 2016

Alice Hakkındaki Gerçek -Kitap Yorumu-

Yazar:Jennifer Mathieu
Yayınevi:Yabancı
Sayfa:264
Baskı Yılı:2016

 Elaıne O'dea,meşhur partiyi veren,kendi deyimiyle *"Hiç benim gibi süper deli popüler olmadı(bunun kulağa kibirli geldiğini biliyorum ama ben sadece gerçekleri söylüyorum)" 

Kelie,eski en yakın arkadaş *"-Eğer herkes onu sevmeye devam ediyor olsaydı,ben de onu seviyor olurdum."


Josh,kazadan sağ kurtulan arkadaş....*"...Artık Brandon Fitzsimmons'ın ölmesine neden olan sürtüktü. "

Kurt,yan komşu.*"-Evet doğru,dahi olmasına dahiyim ama yine de bir erkeğim.Healy'de yaşayan bir erkeğim.Alice Franklin,Healy'de yaşıyor ve bu da Healy'i içinde yaşamaya değer kılıyor. "


Alice'i ,bu dört kişiden dinliyoruz.Başta kitabı okurken biraz garip gelmişti,ama sonra sürükleyici bir şekilde devam ediyor.Gerçeği merak etmeye başlıyorsunuz,acaba ne zaman Alice dinleyeceğiz,zaten yanlış hatırlamıyorsam o daha konuşmadan  bazı gerçekler yavaş yavaş ortaya çıkmaya başlıyor. Hemen okunup biten bir kitap.benim hoşuma gitti.Sonunda kurt kuzusuna kavuşuyor.(bu kadarcık spoilerdan birşey olmaz🙊😛)Tavsiye ederim.İnsanları dinlemeden yargılamayalım lütfen.📍

Üstümüze bulaşan her çamur bizi suçlu yapmaz.Etrafta çamur atan çoook... 😏 



Puanım
7/10



2 yorum:

  1. İlginç bir kitaba benziyor. Bu sıralar okuyamıyorum. Belki bu kitaba fırsat vermeliyim.

    YanıtlaSil
  2. @okurix sayfa sayısı az,güzel sürükleyici bence de fırsat ver bi oturuşta bitirirsin sen :)
    Bu arada tekrar hoşgeldin iyiki geldiin^^

    YanıtlaSil