6 Oca 2017

Sarah Jio *Kelebek Adası -Kitap Yorum

Gittiğim her yol sana çıkıyor.





Mavi kelebeklerin hikâyesini bilir misiniz? Mavi kelebekleri her yerde göremezsiniz. Oldukça nadir görülürler. Sabah uyandığınızda, "Bugün mavi kelebekleri görmeye gidiyorum," diyemezsiniz. Siz onları değil, onlar sizi bulur.
Efsaneye göre bu kelebekler, değişimin habercisidir. Olur da gün doğumunda yolunuzu bir mavi kelebek keserse, bilin ki artık hayatınız eskisi gibi olmayacaktır. Ne hayatınız ne kaderiniz ne şansınız... Artık bildiklerinizi unutun. Belki bambaşka biri girer hayatınıza. Belki bambaşka bir yerde uyanırsınız. Ya da ilk kez adımınızı attığınız bir yerde kendinizi hiç olmadığınız kadar huzurlu ve evinizde hissedersiniz. Kaybolurken bulunursunuz. Geldiğinizi sanar iken gittiğinizi görürsünüz. Hayata başka bakarsınız mavi bir kelebek kanat çırptığında, çünkü size başka bakıyordur artık hayat.
(Tanıtım Bülteninden)



   31 Ocak 2037
 65 yaşlarında Charlotte 30 yıl önce ada'dan kurtuluş yıl dönümüydü ve gazeteciler,medyacılar röportaj yapmak için yarışıyorlardı.Bermuda'da yaşayan Charlotte sahilde dolaşırken içinde kağıt olan bir şişe bulur ve şişeyi kırıp içinde yazılanı okur..dağılan mürekkep sonucu okunması zor olan kağıtta "Canım" kelimesini çıkarır ,kağıdın arkasını çevirir ve arka tarafta şu sözcükler yazıyordu:"E.E.Gunther'ın makamından"Bu sözcüklerin anlamını bir kişi bilebilirdi.Sadece bir kişi.

Gerçekten olabilir mi?Hâlâ orada olabilir mi?Hâlâ bekliyor olabilir mi? 


Kitabın içeriği hakkında çok birşey yazmayayım dedim bende malum onlar bile tanıtım bülteninde öyle yapmışlar.Benki arka kapağa bakıp ta çoğu kitaba başlarım neredeyse bunu erteliyordum neyse ki iyi ki okumuşum😇.
İsmini çok duyduğum yazarın daha önce kitabını okuduğumu hatırlamıyorum.Sanırım ismini çok duyunca kitapların sanki okumuş gibi bi his oluştu bende😄 Neyse ilk okuduğum kitabı diyebiliriz sanırım^^
Gece başladım ve bugün saat 18:00 sularında bitirdim.👏👏

Gizemli bir ada ve adamımız var😅 Yazar Bermuda üçgeninden yola çıkmış,hikayede farklı zamanlarda ki diğer karakterlerinde olaya bir şekilde bağlı olarak geçmesi güzeldi.
Adanın kendinde has bir gizemi ,sihri var,ada hakkında kitabın sonunda açığa çıkan bir gizem var ki onu daha ben okurken tahmin etmiştim ve öyle de oldu.Gene de insanı sürükleyen, kitabın sonunu bir an önce okuma isteği hiç bitmiyor.İnsanı okurken dinlendiren bi tarafı da var kitabın.
Gray ahh Gray seni bizde çok sevdik💕 Ve o kediciğin ne işin var orada , 9 canlı dememişler boşuna😄

Okurken hep böyle bi duygulu duygulu okudum nedense😢

Türk okurlarına jestler😏
💃💃💃💃
Ertesi gün banyo yapmaya giderken,"Eve dönünce yiyeceğin ilk şey ne?"diye sordum.
"Zor bir soru,"dedi"Güzel bir biftek bol tereyağlı fırında patates."
Özlem dolu bir şekilde,"Tereyağı,"dedim.
"Hayır,"diye devam etti."En sevdiğim Türk restoranına gider ve kebapla mısır sipariş ederdim."





Daha iyileri de vardır elbette ,bu da okurken bana iyi geldi.😘 
8/10

Yazar:Sarah Jio
Yayınevi:Pena Yayınları
Sayfa:288
Basım:2016

4 yorum:

  1. Ctsi ve pazar sinavlarim var. Atlatayim kendimi kitaplara arayacağım. Sarah jio nun üç kitabı var elimde. Sahaftan almıştım. En sevilen kitaplarından biri böğürtlen kışı. Okumadım ama tavsiye ederim kuzu. Birçok kişi tavsiye etti bu kitabı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sınavda başarılar guzum;)
      Böğürtlen kışını çok duydum ,sanırım çok dikkatimi çekmedi ama aslında çok sürükleyici bir yazar olduğunu görünce ufak çaplı araştırmama başladım bile:)
      İlk okuduğum kitabı olarak bunu da çok sevdim,aşkı anlatmak için illa iki insanın aralarında ki tutkuyu çok da ayrıntılı olarak yazılmadan da o hissi hissedebiliyor muşuz.^^

      Sil
  2. Sarah Jio'nun kitaplarini ben de cook duydum ama hic okumadim. Cok duydugum bir seyi okumam ve izlemem cok zorlasiyor nedense. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz^^
      Bende aynı şekilde ne kadar çok popü o kadar çok itici gelir,bende malum anca okudum kitabını ama iyiki okumuş çok fazla memnun ben 😄❤

      Sil