10 Oca 2017

Ya Hiç Gelmeseydin *Çarpılma #2 -Kitap Yorum

Slammed 2


    Bazen birbirimize ne kadar ihtiyaç duyduğumuzu anlamamız için yollarımızın ayrılması gerekir…


  Çarpılma'yla milyonlarca okuyucu büyüleyen Colleen Hoover, zorlukları aştıkça aşkları daha da güçlenen Layken ile Will'in hikâyesini anlatmaya devam ediyor.

   Will'in geçmişiyle ilgili çarpıcı ve beklenmedik bir gerçek, genç çiftin birbiri hakkında bildiği her şeyi sorgulatacaktır. İlişkileri böyle önemli bir noktadayken Will ile Layken beraber yaşayacakları bir gelecek için savaşıp savaşmayacaklarına karar vermek zorundadırlar. Yoksa yalnızlık ve kalp kırıklığıyla dolu bir hayata doğru yol alacaklardır.

   Tabii bu sırada yaşamın onlar için çok daha tehlikeli planları vardır.
Tanıtım Bülteninden

İlk kitabı okuyalı bayağı olduğu için ,bu kitabı ilk görünce onun devamı olduğunu bile anlayamamıştım.İlk kitap da hikayeyi Layken'in  ağzından dinlemiştik şimdi Will'i dinliyoruz.Birinci kitaba başlarken çerezlik olduğunu düşünerek okuduğum halde bayağı keyif almıştım sonunda tabi bende salya sümük😢😭 İkinci kitap maalesef ilk kitap kadar çok etkilemedi.
Hayatta kimseleri olmayan Will'in büyükanne ve büyükbabası haricinde,Layken'in var mıydı ilk kitap da hiç bahsi geçiyor muydu hatırlamıyorum,akrabaları falan, sanki bi teyze vardı neyse çok karıştırmayalım o kısımları ,yani kardeşlerinden başka pek kimsesi olmayan birbirine aşık bu iki genç hayatta kalma mücadelesi..Will ve Layken okurken bir yandan kardeşlerine ebeveyn olmaya çalışırlar.
Sonra bi eski sevgili gelir ortalığı biraz karıştırır.Bir süre ayrılık acısı mode on ,kardeşler yaramazlığa tam gaz devam,yeni komşu kızı gelmiştir,Kiersten neyse bizim ufaklıklarla yaşıt olsa da onlardan daha akıllı,bilmiş bir şey😏 tam barıştılar derken ......gerisini demeyim zaten kitabı anlattım neredeyse😝

İlk kitap kadar çok etkilemese de bence görüşüne katıldığım tanımadığım arkadaşın dediği gibi tek kitap da olabilirmiş.Ve birinci kitabı okumadan okunacak kitap değil.Ben okuyalı çok olunca karakterler falan uçmuş bende tabi ,başta bu kim hatta Will kız olan mıydı erkek olan mıydı falan oldum 😝 İlk kitabı kız anlatınca...Okuldan tanıştıkları yan karakterler;arkadaş olduğunu farz ediyorsun ama tanışma faslı falan ,kimdir necidir onlar yoktu bende,neyse eski kitaba bi karıştırdım sayfaları ,çok yabancılık çekince de çok keyif vermiyor bana,bazı kitaplar seri olsa da illa ilk kitap dan bahseder ,tamam bundan baş rollerin başına gelen bahsediliyor da burada ki yan karakterler de baş roller kadar vardı neredeyse. 

İlk kitabı okuduysanız zaten bu kitabı da okumuşsunuzdur.Daha okumadıysanız da Kiersten hatırına okuyun bence,Kelebek olasıcalar sizi ! 😝


                                                
6 /10 
İlk kitabın hatırına 😘 ve yeni komşu kızı Kiersten 👧


Yazar:Collen Hoover
Yayın evi:Epsilon
Sayfa:294
Basım:2016
Çarpılma Serisi 2.Kitap


0 yorum:

Yorum Gönder