27 Şub 2017

Kül ve Ateş Modern Bir Masal -Kitap Yorum-

Bir Güzel ve Çirkin hikayesi

Savannah Carmichael bir zamanlar umut vaat eden ama artık yerle bir olmuş gazetecilik kariyerini geride bırakır ve doğup büyüdüğü kasabaya döner. Kendisine duygusal bir kahramanlık öyküsü yazma fırsatı verildiğindeyse, bir savaş kahramanı olan ve uzun zamandır kasabada münzevi bir hayat süren Asher Lee'nin bu iş için uygun kişi olduğunu düşünür. 

Afganistan'da yanı başında patlayan bomba yüzünden bir elini kaybeden ve yüzünün yarısında ömür boyu taşıyacağı derin izler olan genç adam, yaşadığı bu travmanın ardından sessiz sedasız bir hayat sürmeye başlar. Ta ki Savannah elinde bir tabak ev yapımı çikolatalı kekle ziyaretine gelene kadar. Asher bu samimi röportaj teklifini geri çeviremez ve yıllardır kilit vurduğu kalbinin kapısı Savannah sayesinde aralanmaya başlar. 


Hayal bile edemeyecekleri bir mutluluğu yakalayan bu iki âşığın yolları, dönüşü olmayan bir hata yüzünden ayrılmak zorunda kalır. Şimdi bu aşkın yeteri kadar güçlü olup olmadığını anlayabilmek için zor bir sınav verme vaktidir.

Tanıtım Bülteninden

 💘 Asher ,Savannah gibi güzel kızın ona olan ilgisine inanamasa da ,Savannah gün geçtikçe Asher'in kusurlu yüzünü değil,kalbini görmektedir.💘
Asher günden güne Savannah'a aşık olurken sizde Asher'a aşık olabilirsiniz,benden söylemesi😉


Huzur dolu bir sessizlikte ilk kez oturdukları zaman,Onunla vakit geçirmekten herkesten daha fazla keyif aldığını anladıkları ilk anda 
başlayan romantizm dolu büyüklere modern bir masal💕💕


   Önüme çıkıp duran bir kitaptı bende dün başladım bugün finalledim.(Romantizm olunca mı iki günde bitti anlamadım ben😖) Daha önce yorum falan okumadım hiç içeriği hakkında yukarıda ki yazı haricinde hiç bir fikrim yoktu.

    Asher gibi bende romans okumayı severim 😏,bu kitap da sanki onun  tadını yakalamaya çalışmış gibi... Hikayenin ayrılık kısmını ben daha erken bekliyordum ,çünkü arka kapakta bahsi geçen bir konu belki dedim olaylar ondan sonra daha farklı ilerleyecek falan,işin açıkçası arka kapak hikayenin baştan sona özeti,öyle okurken zaten çok şaşırdığınız bir durum olmuyor.İki yetişkinin romantizm dolu öyküsü...ağır bir dram olmadan ,şömine başında içinize ısıtan kahve eşliğinde bir çırpıda okunacak türde bir kitap.Sadece artı18lik kısmı biraz fazla geldi.Bir de bi ara kız kardeş Scarlete sinir olmuş olabilirim😒

 7,5/10


Yazar:Katy Regnery
Sayfa Sayısı: 416
Baskı Yılı: 2016
Yayınevi: Novella Yayınları
Tür:Yetişkin,romantik-dram
Orjinal Adı:The Vixen and The Vet

2 yorum:

  1. İlgi çekici bence. Hemen not alındı, okunacaklar listesine eklendi :) Anlatımını sevdim :) Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Naçizane yazıyorum kendimce,ne mutlu hoşunuza gittiyse❤

      Yorum için çok teşekkürler;)

      Sil