19 Nis 2017

Bay Mucize -Kitap Yorum

birtutamyaprak


Debbie Macomber’dan masal tadında bir roman daha…

Kılavuz melek Harry, yirmi dört yaşındaki Addie’ye yardımcı olma göreviyle dünyaya gönderildiğinde, buranın ne kadar karışık bir yer olduğundan ve duygularla mücadele etmenin zorluğundan habersizdi...

Addie ise yaşadığı hayal kırıklıklarının ardından ailesinin evine dönmek zorunda kaldığında, çocukluk aşkı Erich ile yeniden karşılaşacağını bilmiyordu. Geçmişinde onun kalbinde yaralar açan Erich’in değişimi karşısında kayıtsızlığını koruyabilecek miydi?

(Tanıtım Bülteninden)


birtutamyaprak

 Yazarı ilk defa okudum.Bir sürü kitabı varmış aslında ,gördüğüm kadarı ile sevilen bir yazar.Diğer kitaplarını da göz atmayı düşünüyorum.Sürükleyici bir dili  var,samimi, içinizi ısıtan ,yüreğinize dokunan küçük mucizeler oluşturmaya çalışan türde kitaplar(bu kitaba baktığımda ve diğer kitapların yorumlarında gördüğüm kadarı ile)

Çok sürükleyici olduğu için hemen bitti demicem😄 ,sayfa sayısı da azdı.:)) 
Ama sürükleyici cidden😋


Kitapta ki melekler diğer serilerde falan geçiyor mu acaba?Merak ettim.Mesela Harry bu kitapta Addie'den sorumluydu ama sınıfında yardım bekleyen bir kaç gözümüze çarpan kişiler vardı.
Kimi kendine yol çizmişti ama henüz çok fazla hakkında bilgi edinemediğimiz eski ordu görevlisi Andrew var ki onunda daha fazla mucizeye ihtiyacı var gibi...

Kitap noel zamanında geçiyor.Addie'nin annesi ve yan komşusu, iki dul kadın gemi seyahatine  giderler.İki kolu alçıda olan Erich bir türlü anlaşamadığı Addie'nin başına kalır.Tabi birilerinin ufak bir yardımı olmuş olabilir.💫 😇

Çerezlik olsa da bence çerezliğin bi üst kademesi kıvamında ,güzeldi insanda okurken rahatlatan dinlendiren bir yapısı var.Çok kasmadan ufacık bi dokunuşla olayların seyri değişebiliyor.Bize de zevkle okumak düşmüş.Okudum ve zevk aldım.😇


7/10

"...İnsanlar kapılarını açmaları gereken yerde duvarlar örüyorlar çünkü...



Yayın Tarihi:2017-02-17
Sayfa Sayısı:240

2 yorum:

  1. Hala okuyamama dönemini atlatamadim. Calamity i okuyor olmam gerek. Gündüz Nöbeti diye bir kitaba başladım. Rus bir yazarın kitabı. Olaya direk daldığı ve konu hakkında yeterli bilgi vermediği için biraz sarsıntılı bir giriş yaşadım. Devam etmek istiyorum. Bakalım.

    Debbie nin bir kaç kitabını okumuştum. Sevilesi hikayeleri akıcı bir dille anlatıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oluyor arada öyle bakma bende okuması kolay kitapları tercih ediyorum.Bi zamanlar distopya falan serüvenlere dalardım oysa 😏

      Sil