10 Nis 2017

Taştan Kalp -Kitap Yorum




Geçmişi Karanlık Sırlarla Dolu Bir Kadın…

Geçmişinin gölgesinden kurtulmaya çalışan Laura Foster yeni bir hayat kurmak için Teksas, Glory'de şık bir pansiyon satın almıştır. Kasaba halkı onu zengin ve saygın bir dul olarak tanır ama Laura geçmişinin her an peşinde olduğunun farkındadır.

Onun Aşkı İçin Her Şeyi Feda Edebilecek Bir Adam…

Rahip Brand McCormick genç kadına aşkını itiraf edince Laura ondan kaçar çünkü geçmişi ortaya çıkarsa Brand'in saygınlığına da leke sürüleceğini bilir. Gerçi Brand'in hayatı için tek tehdit Laura'nın geçmişi değildir. Kasabaya bir yabancının gelmesiyle tüm sırların ortaya çıkma riski doğar. Laura, kalp kırıklığıyla sonuçlanabilecek bir seçim yapmak zorundadır: Glory'yi terk edip Brand'in geleceğini mi kurtaracaktır yoksa gerçekleri ona anlatarak itibarını ve kalbini tehlikeye mi atacaktır?

(Tanıtım Bülteninden)


New Orleans ,1853

Amcaları,anne babası ölen 4 kardeşten,on bir yaşında ki Lovie Lane ve 9 yaşındaki Megan'ı pek de uygun olmayan bir yere diğer iki küçüğü de yetimhaneye bırakır. 

Glory,Teksas 1874 

Geçmişte yüzleri gülmeyen bu kızlara gelecek ne kadar insaflı olacak acaba? 


Serinin ilk kitabı,devam kitaplarda diğer kızları  okuyacağız sanırım.Bu bölümde kardeşlerini arayan Laura özellikle Megan'ın izini bulmaya çalışmaktadır. Gene ben her zaman ki gibi ,çıkamadığım buhranlardan mı sebep yoksa kitap ta mı var sıkıntı bilemedim🙈  Bir şeyler eksikmiş gibi hissettim.Aslında güzel noktalara değinilmiş inceden inceye ,rahibin çocuklarına bayıldım😄
Bence hikaye güzel ama kelimeler mi yetersiz geldi bana,ne desem bilemedim.Her akşam azar azar okuyunca kopmuşta olabilirim.Bir oturuşta bitireyim hissi oluşmadı maalesef😡 Bunlar benim fikrim tabi,bence okunmak için şansı hak ediyor.Her kitap ,her okuyucuya hitap etmiyor.Herkesin çıkardığı ders farklıdır.😉  

6,5/10


Orjinal Adı:Heart of Stone (Irish Angel 1 )
Sayfa Sayısı: 336
Baskı Yılı: 2016




2 yorum:

  1. Büyük ihtimal sebep kitaptan. Anlatılmak istenen şey güzel olsa da beni de öyle içine fazla çekmemişti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalnız olmadığıma sevindim 😀 pek istekli okuma ruh halinde olmadığım zamanlarda ,bazı kitaplar,beni o moddan çıkardığı çok olmuştur.Bu kitapta o modu pek yakalayamadım maalesef:(

      Sil