13 Eki 2017

Yankı | Martin Millar -Kitap Yorum


Bu kitabı diğer bloğumda(mavera) katıldığım (huzurmutluluk)çekiliş sonucu kazanmıştım.Şu an da kitap çekilişi yapıyor bloğunda haberiniz olsun bence kaçırmayın😉 TIK TIK 👉 Huzur Mutluluk Çekiliş 

YANKI | MARTIN MILLAR

Sayfa Sayısı :448 

Lonely Werewolf Girl 

Küçük kurt kız Kalix babasına saldırdıktan sonra ortadan kaybolur. Perişan bir şekilde  afyon bağımlısı olarak ailesinden ve avcılardan kaçarak yaşam sürmektedir.
Ailesi ve dişmanları Kalix'in peşindedir.

Kız kardeş  Thrix modacı olarak kariyer sahibi olmuş bir kurt...

Erkek kardeş Sarapen hasta olan babasından sonra liderlik onun hakkı olduğunu düşünmektedir. 

Bir diğer erkek kardeş Markus diğer erkeklere göre biraz farklı ve annesi tarafından liderlik için desteklenmektedir.

Ve Ateş Kraliçesi Malveria ,Thrix le tanışmadan önce çok kötü giyinen kraliçe şimdi Thrix'in devamlı müşterisi olmuştur.Yalnız şu sıralar  ona özel dikilen kimsenin bilmediği kıyafetler bir başkası tarafından ele geçirilmiştir.
Casus mu var? Ya da çok güçlü bir büyü?

Kovalamacanın içinde olan Kalix ve  olaya dahil olan iki insan ;

Daniel ve Moonglow iki yakın arkadaş aynı evi paylaşırlar.Moonglow'un sevgilisi vardır.Daniel ise ev arkadaşına karşı arkadaştan öte farklı duygular beslemektedir.

ve  Kalix'ine kavuşmayı bekleyen Gawain  


Devamı da varmış ki buna üzüldüm çünkü çevrilmemiş.😔

Kalix'in kendini uyuşturup durmasına sinir oldum.Kitabın sonuna doğru tam toparlanmadı diyebiliriz.Belki ilk kitap olduğu için o kısmı uzatıldı.Ateş kraliçesine bayıldım beni en çok güldüren sahnelerde o vardı.Daniel'in de hakkını yememek gerek.Ve Markus'un başına gelene
 üzüldüm.

Gawain ise tam kavuşmuşken görmemesi gereken bir şeyi görür.Ve orada kitap biter siz de sinir olursunuz.Çünkü devamını bulamazsınız.😒

Benim için yazın işin ortasında eğlenceli,sürükleyici bir kitap oldu.✌



4 yorum:

  1. Okuma listeme ekledim, öneri için teşekkürler :)

    Bloğunuzu şimdi gördüm ve takibe aldım, sizi de bloğumuzda ağırlamak isteriz :)

    maviveedebiyat.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim^^

      Diğer bloğum da takipteyim bunla da takibe aldım^^

      Sil
  2. Kuzu ya daha önce de dediğim gibi bu kitap beni en çok rahatsız eden kitaplardan biri. İçindeki nefret ve öfke öyle yoğun ki, uzun süre beni rahatsız hissettirmişti. Bilmiyorum hala o soğukluğu hissediyorum kitap kapağını görünce. Her neyse her kitap herkese aynı duyguyu hissettirmez. Eğlenmene sevindim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okurken iyi gelmişti vakti eğlenceli kıldı benim için^^

      Sil