11 Kas 2017

Böğürtlen Kışı | Sarah Jio -Kitap Yorum




1933 yılının Mayıs  ayında yağan kar yılın en şaşırtan olayı olabilir  ,fakat otelde çalışan  Vera Ray için evine gittiğinde 3 yaşındaki oğlunun yatağını boş bulmasıydı.

Seksen sene sonra tekrar yaşanan bu doğaüstü olayı Muhabir Claire haber yapacaktır.Araştırmasına devam ederken kaçırılan çocuğun haberi ilgisini çeker ve kayıp Daniel'i bulmaya karar verir.Çünkü evlat kaybetmenin ne demek olduğunu çok iyi bilmektedir.
Claire olayı çözmeye ,saklı arşivler açığa çıkardıkça, Vera ile olan bağlantısına da yaklaştığının farkında değildir.



Sarah Jio'nun okuduğum ikinci kitabı da ilki gibi beni yine alıp götürdü.
Kendisini tanısam da "Kelebek Adası" adlı kitabını okuyarak  yazıları ile  tanıştım. 

Duygusal,gizemli,sürükleyici sonunda mutlu olsam da Vera'nın yaşadıklarının etkisindeydim kitap biterken bile😢  

Black dizisini izliyorum.Bu kitabı okuyunca aklıma oradaki replik geldi;



Eşini kaybedene dul denir.Anne Babasını kaybedene öksüz denir.
Ama bilir misin ki çocuğunu kaybeden ana babaya ne denir?
Tabiri yok...😢



Kütüphanede hep okumak istediğim kitaplarla karşılaşmak harika birşey✌İsmini çok duyduğum için çoğu kitap kurdu okumuştur diye düşünüyorum eğer varsa okumayan Tavsiye Ederim. 👍 Ben bu kadının dilini hikayelerini sevdim.Okurken duygusallığın dibine vursam da,diğer kitaplarını da okumak istiyorum.:)

8 yorum:

  1. Kitap o kadar güzeldi kii! Görünce tekrar okuyasım geldi. ☺️🙈

    YanıtlaSil
  2. Geçen sene sahaftan almıştım bir kaç kitabıyla beraber ama henüz okumadım. Şu sıralar evde tadilat var kitap okumaya fırsat bulamıyorum bir türlü. Okuma listemde öne çekiyorum bu kitabı ama biliyorum ki, araya yine kitaplar girecek. Boşuna demiyorlar, So many books, So litle time

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa ben sen okumuşsundur diye düşünmüştüm hep:))

      Sil
    2. Sürekli araya başka kitaplar giriyor. Yoksa benim suçum yok yani. 😋

      Sil
    3. Kuzu ya bloğa bıraktığın yorumu sildim yanlışlıkla içime oturdu resmen. Tamam kuzu kitap listesi yapıp mail atarım. Yarın sinavlarim var atlatayim yollarım.

      Sil
    4. Sen okuduysan sıkıntı yok guzu ;) Olur öyle kazalar ^^ Tamam canım sana çook kolay gelsin😘

      Sil