8 Kas 2017

Eyfel Kulesi Kadar Kocaman Bir Bulutu Yutan Küçük Kız



"Bu hikaye tamamen gerçek,zira onu baştan sona ben uydurdum."
Boris Vian

"Yürek biraz da büyük bir zarf gibidir."
Tebligat Noktagil

Kütüphaneden kitap okuma macerama kaldığımız yerden devam ediyoruz.😉 Ve uçmaya hazır mıyız?

Kitabı ilk defa Kızkardeşler arasında  nın bloğunda gördüm.Bir İkea Dolabında Mahsur Kalan Hint Fakiri adlı kitabı ile tanıyan tanıyormuş ama  ben onu da bu kitabı da ilk defa duydum.

Kütüphaneye üye olduğumdan beri hep gözüme tanıdık,okumak istediğim kitaplar çarptı.Bu  kitabı da görünce hemen elimdekini bıraktım bunu aldım.Çünkü zamanında ismi ile çok ilgimi çekmişti.

İyi ki de almışım ve okumuşum.

Kızı için uçmayı öğrenen kadının maceralı fantastik türdeki serüvenini okurken ,berber amca gibi  sonunda eee uçtu mu soruları kafalarda yankılanırken.....ve sonunda ağzımızı açık bırakan ve tekrar şaşırtmayı başaran eğlenceli kitabın aslında bir o kadar da duygusal gözlerimizi yaşla dolduran tarafı var lakin bunu çok hissettirmeden acıyı mizahi dilde aktarmış.

Tebligat diyor ki keşke bulutları çeken bir süpürge olsa da Zehra'nın içindeki bulutu da çekip alsam.Sonunda  bunu süpürge ile yapamıyor belki ama o nefret ettiği bulutu çıkarmayı başarıyor.😢



Ne diyorsun;dünyayı değiştirmek mümkündü sanki.
Hem de kimsenin böyle bir niyeti yokken...



"Sonunda ilginç bir yere geldik!"diye bağırdı berber ellerini ovuşturarak."Yirmi üç bölümün sonunda... zaman iyice yavaş akmaya başlamıştı.
"Neden? Öncesinde anlattığım onca şey ilginizi çekmedi mi?"
"Çekti,çekti ama benim en merak ettiğim,bu kadının gerçekten uçup uçmadığı."
"Zehra'ya ne olduğunu bilmek istemiyor musunuz?"
"Küçük kıza mı?
"Bakıyorum da en azından takip etmişsiniz."

Berber gibi bende Tebligatın macerasını okurken Zehrayı unutuvermişim bu konuşma beni bi silkeledi kendime getirdi. 



Kitabı okuyanlar bilir siz hangi SONa inanmayı seçtiniz?



7 yorum:

  1. fuarda denk geldim ve aldım, daha ilk sayfalardan o kadar bağladı ki metroda ineceğim durağı kaçırma tehlikesi atlattım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman dikkat kitaba dalıp durak kaçırmayalım evde ocakta ki yemeği yakmayalım:))

      Sil
  2. bu kitabın ismini duydum ne güzel ismi var ya okurum işallah :)

    YanıtlaSil
  3. Çok tatlı bir kitap ismi değil mi ya :)
    Hep dikkatimi çekiyor ama bir türlü fırsat gelmedi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İsminin hakkını veriyor kitap,fazla bekletmeden okumanı tavsiye ederim:)

      Sil
  4. Bende kitaptan çok etkilenmiştim.Kitap boyunca yazar bizimle gırgır geçiyor diye düşünürken sonunda duygusal bir hikaye ile karşılaşmak beni şok etmişti.

    YanıtlaSil