5 Kas 2017

Sol Ayağım | Christy Brown -Kitap Yorum




Sol Ayağım, beyin felci geçiren İrlandalı yazar, ressam ve şair Christy Brown'un 1954'te kaleme aldığı otobiyografisidir.

Okunması gereken kitaplar listesine bu kitabı da ekleyin.Eğer henüz okumadıysanız.Bakış açısını değiştiren türde kitaplardan biri.. Annenin inancına fedakarlığına ne demeli ...
Duygusallık bakımından Algernon'a Çiçekler kitabı daha çok etkilemiştir beni ama bu kitaptan da çıkarılacak ders çok...özellikle en büyük engeli kendimize biz koyarken....Çok fazla söylüyecek sözüm yok okumayanların okumasını tavsiye ederim.2. kitabıda varmış onu da okumak istiyorum.Kütüphane de olsa ne güzel olur.😊 Oraya aboneyim de ,kayıt olduğumdan beri karşıma okumak istediğim kitaplar çıktı hep o yüzden mutluyum.❤ 
He söylemeyi unuttum kitabı kütüphaneden aldım.Gördüğüm zaman bloggerlar sayesinde aklımda kalan güzel yorumlardan sebep hemen aldım.İyiki de alıp okumuşum.

9 yorum:

  1. İyi ki bloggerlar var değil mi? Bilgi dağarcığımız nasıl da gelişiyor. Ben de okumak isterim bu kitabı doğrusu merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle iyi ki varlar:) Şimdiden keyifli okumalar olsun o zaman^^

      Sil
  2. Çok güzel bir kitap. İkincisini bende okumak istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyoruz size,umarım en kısa zamanda okursunuz o zaman^^

      Sil
  3. benimde tavsiye edeceğim kitaplar arasındadır, uzun zaman önce okumuştum bende....

    YanıtlaSil
  4. iyi tabikideeee filmi de öyleee :)

    YanıtlaSil
  5. Ben de yeni okuyup paylaşmıştım blogumda.... Muhteşem bir eser, kiloluyum, boyum kısa, dudağım inçe,saçım az falan filan gibi şeyler yüzünden kendini kahrederler 2 kez okumalı hatta
    Takibe aldım bloğunuzu
    Sevgiler

    YanıtlaSil